مهاجرت از سیستم سانترال به VOIP

این وبلاگ به موضوع راه اندازی voip می پردازد.

مهاجرت از سیستم سانترال به VOIP

این وبلاگ به موضوع راه اندازی voip می پردازد.

عملکرد و تاثیر ساب دامنه بر روی سئو

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۳۸ ق.ظ

 

عملکرد و تاثیر ساب دامنه بر روی سئو

 


 

آیا گوگل برای سایت هایی که در نام دامنه طراحی فروشگاه اینترنتی و یا ساب دامنه آن ها از کلمات کلیدی استفاده شده باشد امتیاز ویژه ای قائل می باشد ؟ در ادامه شما را با تاثیر نام دامنه و تاثیر ساب دامنه بر سئوی سایت آشنا خواهیم کرد .

گوگل ، انتخاب نام برای ساب دومین را راهی مناسب برای شکل دادن ساختار یک وب سایت در سئو می داند ولی در این مسیر برخی بر خلاف این موضوع مطالب و محتوای خود را درون پوشه هایی قرار می دهند و استفاده از ساب دومین را به عنوان یک موضوع بی اهمیت نگاه می کنند .

به راستی تاثیر ساب دومین بر سئوی سایت چیست ؟

با استناد به مقالات منتشر شده در خدمات سئو وبلاگ سایت MOZ رتبه بندی نتایج گوگل به صورتی می باشد که نام دامنه و ساب دامنه ها را موثر می داند و حتی اگر نام دامنه با کلمات کلیدی هماهنگ تر و کوتاه تر باشد امتیاز ویژه ای در این رابطه در نظر گرفته می شود . ولی آنچه که در عمل می توانید انجام دهید تنها استفاده از یک کلمه کلیدی می باشد و نمی توان تمام کلمات را در نام دامنه گنجاند و این امر قطعا به معنی شکست شما در سئو نمی باشد .

پس بهتر است که نام دامنه را بر اساس آنچه که کاربران با آن ارتباط بر قرار می کنند انتخاب نمایید و با توجه به استراتژی های بازاریابی و برندینگ نام دامنه و نام ساب دامنه خود را انتخاب نمایید .

مزیت های کاربردی ساب دامنه

در زیر به موارد کاربردی برای استفاده از ساب دامنه اشاره می نماییم :

 

  • رایگان بودن ساب دامنه
  • به کار بردن کلمه کلیدی درون نام سایت دومین
  • امکان پیاده سازی ساب دامنه در یک هاست دیگر
  • استفاده از ip مجزا برای ساب دومین
  • مدیریت و طراحی متفاوت با دامنه اصلی

در نهایت به این نکته باید اشاره کرد که بهینه سازی سایت به عوامل بسیار زیادی وابسته است (قریب به 200 فاکتور) و هر کدام از این عوامل وزنه ای برای سئوی سایت شما می باشند . دوستانه می گویم که شاید اگر تمرکز خود را به وزنه های سنگین تر در این مجموعه بگذارید نتایج راضی کننده تری از سئوی سایت خود دریافت می کنید . وزنه هایی مانند : تولید محتوای با کیفیت و دریافت لینک های ورودی از سایت های معتبر .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۳۸ ق.ظ
  • ویرا ویرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی